1/14
ТОВ "БХП"
Про компанію
Виробництво та збут свіжообсмаженої кави
Напрямки діяльності
Обсмажка кави під замовлення
Продаж, обслуговування та ремонт кавомашин
Історія
2015
Компанія створена 3 березня 2015 р. і функціонує з брендом Bacara Coffee на сьогоднішній день у складі ТОВ «БХП»
HoReCa
Працює у сегменті виробництва та продажу зернової кави закладам HoReCa
Вся Україна
Збут здійснює по всій території України, але найбільше закріпилася на ринку Чернівців та Хмельницького, Тернополя та Івано-Франківська
B2B
Основний напрямок роботи – ринок В2В
Структура власності
Структура власності ТОВ з двома співвласниками та розмірами вкладу 50% на 50%
Продукція BHP
Carpat Coffee
Bacara Coffee
Найкращі сорти кави для вашого бізнесу
ТМ "Bacara Coffee"
Місія
Стати глобальним постачальником найкращих сортів кави для HoReCa
Позиціонування
Надійність та турбота, дуже смачний продукт, відмінний користувацький досвід
MESSAGE В2В
Найкращі сорти кави. Чистота чашки. Стабільний турботливий супровід для власника сучасної кав'ярні, який дбає про високу якість продукту та сервісу.
MESSAGE В2С
Затишок, комфорт, рівновага. Особистий час для гостя, де тільки він вирішує як його провести, наодинці чи з друзями, у соцмережах чи у живому спілкуванні. Наша пташка невпинно працює, щоб наш гість міг розслабитись, і використати свій особистий час так, як йому заманеться, зранку перед роботою, на обідній перерві чи прогулюючись ввечері.
Слоган
Твоя особиста кава
Асортимент
Бленди арабіки
🔵 Original Blend
🔵 Асе Blend
🔵 Urban Play Blend
🔵 The Blue Blend
Моносорти
🔵 Colombia Supremo
🔵 Ethiopia Yirgacheffee
🔵 Guatemala
🔵 Huehuetenango
🔵 Nicaragua Las Nubes
🔵 Ethiopia Uraga Tabe Burka
Фермерська кава та Specialty
🔵 Honduras San Francisco
🔵 Nicaragua Los Pinos
🔵 Nicaragua La Bendicion
🔵 Ethiopia Chelchele
Стабільний виробник кави для вашого бізнесу
ТМ "Carpat Coffee"
Місія
Забезпечити кожному закладу HoReCa рівень турботи та стабільності продукту, який дозволить будувати прибутковий кавовий бізнес, відчуваючи впевненість, надійність та спокій.
Позиціонування
Надійність та турбота, стабільний продукт при збереженні відчуття стилю та трендовості, стандартизована робота, відмінний користувацький досвід.
MESSAGE В2В
Спокій, впевненість, стабільність. Співпраця закладу з нами - це стабільна якість кави, турбота про найдрібніші аспекти роботи, та миттєва реакція на будь-який запит. Робота з нами - це більше часу на себе.
MESSAGE В2С
Чашка Carpat Coffee в руках – це перерва від усіх турбот та проблем. Особистий час для кавомана, де тільки він вирішує як його провести, наодинці чи з друзями, у соцмережах чи у живому спілкуванні. Спокій комфорт та рівновага.
Слоган
Carpat coffee: для тебе – це час на себе
Асортимент
Група HoReCa
🔵 Клен Бленд
🔵 Папороть Бленд
🔵 Рута Бленд
🔵 Крокус Бленд
🔵 Армерія Бленд
Група Mono
🔵 Colombia Supremo
🔵 Ethiopia Sidamo
🔵 Brazil Santos
🔵 Honduras
🔵 Uganda Bugisu
Фермерська кава та Specialty
🔵 Петрос
🔵 Говерла
🔵 Шпиці
🔵 Томнатик
Команда
Всього працівників
40
Виробничий відділ
Комерційний відділ
Фінансовий відділ
Офіс
Маркетинговий відділ
Сервісний центр
13
7
3
3
6
8
Виробництво
Виробничі площі
300 ㎡
Виробнича потужність:
17600 кг\місяць
Машина промислова для обсмаження кави TKM SX 30
Машина промислова для смаження кави TKM SX 15
Виробнича потужніть:
13200 кг\місяць
Машина промислова для смаження кави TKM SX 1
Тестування і виведення сортів та купажів
Клієнти
торгових точки задоволених клієнтів В2В (закладів) по всій Україні
452
1. Мережа кав'ярень «Небесний мигдаль» м. Хмельницький
2. Мережа магазинів італійських товарів «Mozzarella» м.Чернівці
3. Мережа кав'ярень формату to go «Ровер» м.Тернопіль
4. Мережа кав'ярень «Black cocaine» м. Кам'янець-Подільський
5. Мережа кав'ярень «Веранда» м. Хмельницький
6. Мережа кав'ярень «Kavalerka» м. Хмельницький
7. Мережа fast food «Експрес» м. Коломия
ТОП оптових клієнтів бренду
Клієнти
ТОВ «Туркофі Україна»
ТОП оптових та експортних клієнтів України послуги обсмажки
Бренд стратегія
Постачальник кави, що забезпечує комфортну та надійну роботу закладів HoReCa з кавою, надаючи стабільний продукт та максимально турботливе обслуговування за допомогою digital-сервісів.
Місія
Стати глобальним постачальником найкращих сортів кави для HoReCa. Забезпечити кожному закладу HoReCa рівень турботи та стабільності продукту, який дозволить будувати прибутковий кавовий бізнес, відчуваючи впевненість, надійність та спокій.
Контроль
Смак та аромат
Ключові слова
Кваліфікація
Стабільність
Продукт
Системність
Творчість
Увага до дрібниць
Комфортне обслуговування
Ключові слова
Особисті відносини
Турбота
Люди
Пропонуємо дієві рішення
Системність
Координація
Ключові слова
Винахідливість
Оперативність
Процеси
Швидкість
Реагуємо
Аналіз ринку
Найбільше кави імпортується з таких країн
Імпорт
Всього в Україну в 2018 р. імпортували зелену каву 140 компаній-нерезидентів. Доля великих імпортерів кави, переважно європейських трейдерів, скорочується (60-> 56%) при цьому росте доля і об'єм дрібних місцевих дистриб'юторів / виробників з інших країн, що вирощують каву.
Національні імпортери кави
Деякі компанії імпортують зерно з урожаїв минулих років, зменшуючи вартість виготовлення кави на 7-10% (Укркава, Віденська кава, Прімо, УКК).

Тенденція
В імпорті зберігається тенденція до заміщення низько цінової зернової кави дорожчою та преміальною
Конкуренти Bacara Coffee
Конкуренти Carpat Coffee
SWOT аналіз
Комплексність
Комплексність надання послуг (виробництво кави, продаж та оренда кавового обладнання й аксесуарів, сервіс обладнання та тренінги по баристиці) – все «під одним дахом»
Стабільність
Стабільна якість продукції (зерна)
Турбота
Турбота, високий рівень сервісу
Системність
Системність компанії
Сильні сторони
Швидкість
Швидкість надання послуг
Діджиталізація
CRM
SWOT аналіз
Обладнання
Робота з Б/В обладнанням
Контроль
Система контролю обслуговування клієнтів
Specialty
Тут ми слабкі
Слабкі сторони
Комунікація
Не сформована комунікація з клієнтом HoReCa
Сервіс
Неоптимізована робота сервісного центру
Людський фактор
Переважність людського фактору в всіх процесах та недостатня автоматизація
SWOT аналіз
Комерція ⇩
Зниження цін на комерцію
Продається більше арабіки
Також Specialty і альтернативи
Кав'ярні ⇧
Стрімке збільшення кількості кав'ярень (зі зменшенням темпів росту в часі)
Можливості
Непрофесіонали
Перенасиченість ринку непрофесійними виробниками кави
HoReCa > Retail
Ріст споживання в сегменті HoReCa більший, ніж в retail
Автоматизація
Телеметрія обладнання, автоматизація роботи
Довіра ⇩
Зменшення рівня довіри до малих виробників
Глобалізація
Прихід великих гравців та глобалізація ринку кави в Україні
Б\В ⇩
Спад продажів вживаного обладнання
Обізнаність
Підвищення рівня обізнаності споживачів в продукті
SWOT аналіз
Specialty
Не встигнути підтягнути свою майстерність в specialty та упустити цей ринок
Вживане обладнання
Втратити клієнтів, які хочуть працювати з новим орендним обладнанням замість Б/В
Сервісний центр
Втрата клієнтів через неналежну роботу сервісного центру
Менеджери
Недоотримання клієнтів через недосвідчених менеджерів з продажів
Загрози
Bacara
Втратити можливість виведення бренду «Bacara coffee» у вищий ціновий сегмент
Порівняльний аналіз з конкурентами по основним критеріям


Cashflow
Структура фінансування
Собівіртість
Калькуляції
Рентабельність
Структура інвестицій